Indgiv klage
I Center for Digital Pædagogik værdsætter vi dine synspunkter og ønsker, at du på en nem og tillidsfuld måde kan udtrykke din utilfredshed med vores ydelser eller andet indhold. Derfor har vi etableret en klageprocedure, som giver dig mulighed for at indgive en klage på en enkel og fortrolig måde.
Send din klage her
Fortrolighed og persondata
Når du indsender en klage via vores onlineformular, kan du være tryg ved, at alle personoplysninger, du giver os, vil blive behandlet med fortrolighed. Vi deler ikke dine oplysninger med tredjepart uden dit udtrykkelige samtykke.
Behandling af klager
Alle klager, der indgives til os, er vigtige. Efter at have modtaget din klage, vil den blive behandlet af vores direktør i fortrolighed. Dernæst vil den blive drøftet på vores førstkommende ledelsesmøde. I nogle tilfælde kan det være nødvendigt at samtale med specifikke medarbejdere for at adressere klagen. Både på ledelsesmøder og i forhold til dialog med konkrete medarbejdere, vil din klage blive behandlet i en anonymiseret form, medmindre du har givet tilladelse til at dele personoplysninger.
Du vil altid få svar på din klage indenfor 5 hverdage.
Anonym henvendelse
Vi respekterer dit ønske om anonymitet. Du kan altid vælge at indgive en klage uden at afsløre din identitet. Hvis du ønsker en respons på din klage, bedes du angive en mailadresse eller et telefonnummer, så vi kan kontakte dig og give dig respons på din klage.