20 års kommunikations- og kampagneerfaring, på kundesiden hos TV 2, LEGO og som marketingchef/e-commerce chef hos RICE. Fra bureausiden bl.a. med kunder som Tuborg, Carlsberg, TV 2, Mercuri Urval, Red Bull, Toyota, diverse NGO’er og kommuner.

I bagagen ligger skarp strategisk sans og kreativ kant. Er drevet af indsigter, endnu mere nysgerrighed og en umættet appetit på at skabe kommunikation og kampagner, der får jer til at skille jer ud.

Med nærværende, relevant kommunikation uanset konstellation og sammenhæng, men altid forankret i solid forståelse af jer og jeres værdier.

Jeg tror på, at god kommunikation forsimpler det komplicerede og forstærker det væsentlige. Som samtaler, der flyder utvungent og opbygger meningsfulde relationer.

Privat bor jeg og min familie sammen med en masse katte på landet på en gammel gård med stråtag og bindingsværk, tæt på skov og vand. Er storforbruger af kultur og lidt af en sportsfreak, der dyrker både tennis, squash, fodbold, meditation og cykling.